Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(3)
Autor
Brzezińska Anna (1949- )
(2)
Covington Martin V. (1938- )
(1)
Kubińska Olga
(1)
Kubiński Wojciech
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Ridley Dale Scott
(1)
Rogowski Krzysztof
(1)
Spear-Swerling Louise
(1)
Sternberg Robert J. (1949- )
(1)
Teel Karen Manheim
(1)
Walther Bill
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Studenci
(1)
Temat
Psychologia rozwojowa
(2)
Dziecko
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Myślenie
(1)
Nauczanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Pedagogika)
(Edukacja)
Tyt. oryg.: "Overcoming student failure changing motives and incentives for learning" 1994.
Bibliogr. s. 107-111.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46640 (1 egz.)
Kaucja: 15,30 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7326 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologiczne portrety człowieka / redakcja Anna I. Brzezińska. - Wydanie pierwsze w języku polskim. - Gdańsk : GWP, 2020. - X, 749 stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 25 cm.
(Edukacja)
Na okładce: Praktyczna psychologia rozwojowa.
Bibliografia na stronach [711]-732. Indeksy.
Książka przedstawia osiem okresów rozwoju człowieka; cztery z nich dotyczą okresu dzieciństwa, jeden - dorastania, a trzy - dorosłości. Każdy z nich przedstawiany jest z dwóch stron, raz od strony najważniejszych zmian i osiągnięć rozwoju, a dwa - od strony zjawisk o charakterze negatywnym, zagrażających realizacji zadań rozwojowych na tym właśnie etapie życia bądź utrudniających, czy nawet uniemożliwiających pomyślne przejście do następnego okresu.
Wstęp. O CZYM I DLA KOGO JEST TA KSIĄŻKA? - Anna Izabela Brzezińska * 1. JAK MYŚLIMY O ROZWOJU CZŁOWIEKA? - Anna Izabela Brzezińska * 2. JAK PRZEBIEGA ROZWÓJ CZŁOWIEKA? - Anna Izabela Brzezińska * 3. WIEK NIEMOWLĘCY. JAK ROZPOZNAĆ POTENCJAŁ DZIECKA? - Magdalena Czub * 4. WIEK NIEMOWLĘCY. JAK ROZPOZNAĆ RYZYKO I JAK POMAGAĆ? - Tomasz Czub * 5. WIEK PONIEMOWLĘCY. JAK ROZPOZNAĆ POTENCJAŁ DZIECKA? - Karolina Appelt * 6. WIEK PONIEMOWLĘCY. JAK ROZPOZNAĆ RYZYKO I JAK POMAGAĆ? - Julita Wojciechowska * 7. WIEK PRZEDSZKOLNY. JAK ROZPOZNAĆ POTENCJAŁ DZIECKA? - Błażej Smykowski * 8. WIEK PRZEDSZKOLNY. JAK ROZPOZNAĆ RYZYKO I JAK POMAGAĆ? - Błażej Smykowski * 9. WIEK SZKOLNY. JAK ROZPOZNAĆ POTENCJAŁ DZIECKA? - Karolina Appelt * 10. WIEK SZKOLNY. JAK ROZPOZNAĆ RYZYKO I JAK POMAGAĆ? - Piotr Wiliński * 11. OKRES DORASTANIA. JAK ROZPOZNAĆ POTENCJAŁ NASTOLATKÓW? - Mariola Bardziejewska * 12. OKRES DORASTANIA. JAK ROZPOZNAĆ RYZYKO I JAK POMAGAĆ? - Beata Ziółkowska * 13. OKRES WCZESNEJ DOROSŁOŚCI. JAK ROZPOZNAĆ POTENCJAŁ MŁODYCH DOROSŁYCH? ? - Beata Ziółkowska * 14. OKRES WCZESNEJ DOROSŁOŚCI. JAK ROZPOZNAĆ RYZYKO I JAK POMAGAĆ? - Julita Wojciechowska * 15. ŚRODKOWY OKRES DOROSŁOŚCI. JAK ROZPOZNAĆ POTENCJAŁ DOJRZAŁYCH DOROSŁYCH? - Karolina Appelt * 16. ŚRODKOWY OKRES DOROSŁOŚCI. JAK ROZPOZNAĆ RYZYKO I JAK POMAGAĆ? - Beata Ziółkowska * 17. OKRES PÓŹNEJ DOROSŁOŚCI. JAK ROZPOZNAĆ POTENCJAŁ LUDZI W WIEKU PODESZŁYM? - Joanna Janiszewska-Rain * 18. OKRES PÓŹNEJ DOROSŁOŚCI. JAK ROZPOZNAĆ RYZYKO I JAK POMAGAĆ? - Anna Izabela Brzezińska i Szymon Hejmanowski * 19. JAK TRAFNIE ROZPOZNAWAĆ PROBLEMY ROZWOJOWE? - Anna Izabela Brzezinska * 20. JAK SKUTECZNIE WSPOMAGAĆ ROZWÓJ? - Anna Izabela Brzezinska * Zakończenie * JAK KORZYSTAC Z TEJ KSIĄŻKI? - Anna Izabela Brzezińska * Bibliografia * Indeks nazwisk * Indeks rzeczowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja)
Data wyd. wg : www.gwp.pl
U dołu okł. : Praktyczny poradnik dla nauczycieli i rodziców.
Bibliogr. s. [124]-128.
Książka ta ma pomóc nauczycielom i pedagogom świadomie rozwijać umiejętność poprawnego myślenia u dzieci. Aby tego dokonać, musimy najpierw ukształtować ją u siebie. Autorzy książki wskazują na fakt istnienia różnych typów inteligencji i wyjaśniają, dlaczego uczniowie różnie sobie radzą w szkole.Książka zawiera wiele praktycznych wskazówek, służących doskonaleniu myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika)
(Edukacja)
Na okł. podtyt.: praktyczna psychologia rozwojowa. Nazwy aut. na s. VII-X.
Bibliogr. s. 711-732. Indeksy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49135 (1 egz.)
Kaucja: 45,90 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5345, 4809, 5346 (3 egz.)
(dostępność ok. 11.02.2020)
Książka
W koszyku
(Edukacja / Gdańskie Wydaw. Psychologiczne)
(Pedagogika / Gdańskie Wydaw. Psychologiczne)
Bibliogr. s. 84-87 i przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3476 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej